lördag 10 maj 2014

Grått en mörkare nyans av vitt.

Idag har regnmolnen legat som ett grått täcke över oss här uppe i Norrland, och då vill jag ju inte vara ute och arbeta i trädgården, vilket behövs vill jag lova. Så vad gör man då av sin ledigdag när trädgårdsarbetet uteblir?? Jo man åker in till stan och shoppar!!!! :)
Med mig hem fick en ny vit vaxduk och 6 vita spetstabletter följa med, dessutom hann jag in i en blomsteraffär och hittade så otroligt fina små vita rosor. Man kan nästan tro att rosorna är sidenblommor men det är de inte. Hur fina som helst tycker jag och helt i min smak!!
 
 
Dessutom hittade jag dessa coola och roliga varelser, riktiga konstverk, men de fick stå kvar för de var alldeles för dyra för min plånbok.
Har förutom stadsbesök även hunnit med att uppvakta en nybliven femtonåring på nästan 2 meter, där bjöds det på underbart gott fika och mycket trevligt sällskap. Nu väntar middag och i kväll är det äntligen dags för Eurovision Song Contest, så efter middagen är det bara att hoppa i de paljettklädda festkläderna och ta på fjäderboan för då ska det hejas på Sanna Nielsen. 
På återhörande mina vänner och hoppas att ni får en fortsatt bra helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar