onsdag 30 april 2014

Valborgsmässoafton 2014

Idag är det alltså äntligen dags att sjunga in våren 2014. Kan väl dock säga att något vidare vårväder bjuder valborgsmässoafton inte på här uppe hos oss. Under dagen har vi haft lite dinglade snöflingor men nu skiner solen, dock är det ingen riktig vårvärme med endast 2 grader varmt. Idag har jag arbetat HELA dagen (8-18) och har haft massor med varor och kunder så jag känner mig helt mör i kroppen. Känns nästan som om jag genomfört ett träningspass på flera timmar. Detta gör att herrn och frun på Prästbacken bara kommer att fira valborgsmässoafton genom att göra ett kort besök vid samhällets majbrasa, om vi inte hinner somna på soffan först :) 
Trevlig valborgsmässoafton alla ni där ute!
Brasan gjorde ingen besviken men uppslutningen var allt annat än god vilket är lite tråkigt men jag kan förstå att kylan höll många hemmavid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar