onsdag 9 april 2014

Tokfrans

Idag har jag varit alldeles för effektiv för mitt eget bästa!!!! Är nu hur slut som helst och kommer förmodligen att ha stora problem att lyfta rumpan från soffan när det blir dags för date med make och JB. Förrutom att jag har jobbat till kl 20.00 med allt vad det innebär så hann jag även i morse en tur in till stan före jobbet. Hade tänkt köpa mig nya kaffemuggar men de var verkligen inte lika fina irl som de var på hemsidan så det fick helt enkelt vara. Men jag hittade istället lite andra fina saker och bland annat denna lilla goding :)
 
Är ju inte riktigt någon fan av påsken då jag verkligen har svårt för alla dessa färger men denna tupp, mer lik en höna tycker jag, som heter "Tokfrans", var så söt att jag inte kunde låta bli köpa honom. Måste ju ha lite pynt det är ju i alla fall snart Påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar