onsdag 23 april 2014

Roligare att träna?

Jag hörde för ett par veckor sedan av en tjej på Nyhetsmorgon att det blev mycket roligare att träna om man hade fina träningskläder och kände sig snygg. Då jag inte tycker att det är speciellt kul att träna grep jag detta lilla halmstrå och tänkte jag måste shoppa nytt!!! :) (Tar ju varje tillfälle i akt att shoppa) Igår landade då de nya löparsockarna i mycket ärtiga färger hos mig och idag har det premiärtränats i dem. Har varit ute på en intervallrunda med maken och inte vet jag om träningen blev så mycket roligare men riktigt sköna var sockarna i alla fall och det är ju alltid roligt att ha något nytt, men jag tror inte det riktigt var så hon menade :)
Ha en fortsatt bra dag mina vänner!!
Som ni kan se valde maken också att testa samma färg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar