fredag 4 april 2014

Paradiset på jorden!

Idag har" tjejernas lag" besökt paradiset på jorden, jag, systeryster, dotter och systerdotter, har  nämligen besökt "fader vår" och "moder jord" i Jungfruviken (namn som de fick redan under tonårstiden av oss tjejer :)). Något vackrare och bättre ställe på vår jord är svårt att hitta, har både besökt Karibien och flera medelhavsorter men inga av dessa befinner sig ens i samma liga :) så i min värld bor vi absolut på rätt ställe i världen :) i alla fall just i dag. Dessutom gillar jag verkligen vår "allemansrätt"  och den möjlighet den ger att tillbringa kvalitetstid i skogen och framför allt plocka svamp. Jag behöver verkligen inte mycket för att trivas det räcker med en falukorvsring av Nylens Hugosson, Slotts senap och minst ett glas Mauro :) Önskar er alla en riktigt bra helg!!!
När ett italienskt och ett svenskt möte är som bäst :)
Mycket snö jämfört med det vi har hemma ,1,5 mil härifrån där vi nästa inte har någonting.
Älskar denna uppfart dock är den vackrare med blommor och utan presenningar, men de gör ju sitt jobb. Snart är det sommar och då ska ni får se paradisets skönhet på riktigt då min mamma, moder jord,  fixat till alla planteringar och allt annat lull-lull!!!
 
Min älskade pappa som har ett hjärta av guld och ställer upp på nästan allt jag hittar på och ALLTID vill mitt bästa :) Sorry pappa men den här bilden säger allt och är fylld av kärlek till dig!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar