lördag 1 mars 2014

Resfeber??!!

Nej inte jag inte. :) Min dag har tillbringats på stan med en massa "sistaminuten" shopping och dessutom träffade jag två goda vänner som jag inte sett på evigheter, gud vad roligt det var!!!! Förutom det har jag tillbringat min dag i tvättstugan och köket. Har även hunnit se hockeymatchen mellan SAIK och Leksand, där SAIK utklassade Leksand med 7-0. Grattis Sveriges bästa AIK till seriesegern, ni är bäst,  nu är det bara att ladda inför slutspelet. Skulle onekligen kännas väldigt bra att få fira ytterligare ett SM-guld nu medan vi har det i färskt minne hur man gör :)
Dags för mig nu att börja kolla på vilka kläder och prylar som ska få följa med på resan :) Kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar tills vi är framme i Mexiko och sitter i skuggan med en god kall drink och njuter av värmen. 
På återhörande mina vänner och ha en riktigt bra lördagskväll!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar