torsdag 27 mars 2014

Jag förstår ingenting.

Oj vad jag önskar att det fanns ett sätt så att jag kunde veta hur saker och ting verkligen upplevs av andra, hur deras tankar går. Ibland förstår jag verkligen inte hur en del tänker, hur de ser verkligheten och vad de grundar sina beslut på. Telepati hade varit perfekt tror jag men det behärskar jag inte och att gissa är jag urdålig på så här står jag helt clueless och försöker göra mitt bästa för att fatta, suck. Man upptäcker sådana här gånger hur viktigt det är med kommunikation och funkar inte den är det i stort sätt omöjligt att samarbeta mot ett gemensamt mål. Men inte ens det verkar vara något som bekymrar denna person, tyvärr!!
Nej nu lämnar jag detta tråkiga ämne och fokuserar på att i morgon är det veckans bästa dag och dessutom är jag helledig i helgen, skönt!! Tror minsann att det börjar vara dags att städa upp i uterummet så vi kan börja använda det.
Ha en fortsatt bra dag och kom ihåg att ta hand om nära och kära.
 


1 kommentar:

  1. Nä mycket tid och energi går åt att när man ska bli klok på en del folk. Bäst är det ju tuffa på som vanligt och försöka låta bli att krocka med de som liksom går runt och ibland verkar vilja stöta sig med folk. Men helsicke vad svårt det är!

    Oj, så mysigt ni har det i ert "extra"-rum, och STORT!
    Hos oss var det 36 grader i uterummet häromdagen.Puh! Försökte övertala gubben att vi borde investera i ett par markiser. Gick inte hem...alls.
    Här skulle det också varit skurat så man kan börja utnyttja det.

    SvaraRadera