lördag 1 februari 2014

Rensa, röja och kasta.

Planer förändras snabbt och i min kalender är det ett konstant kaos fast jag verkligen försöker mitt bästa med att hålla ordning då jag har två jobb som jag måste jämka ihop för att kunna fortsätta med. Igår skulle jag egentligen ha varit ledig från mitt jobb nummer ett, men arbeta på jobb nummer två. Dock blev det så att jag var tvungen att hoppa in på mitt första jobb efter jag jobbat klart på mitt andra jobb, pga en kollega var sjuk. Detta blev verkligen lyckat för då blev jag ledig i helgen istället. Så nu har vi tid att påbörja sonens rum, nu ska här storstädas och röjas samt plockas bort ALLA saker om han inte använder.
Kvällen kommer givetvis att vigas åt årets start av Melodifestivalen, i afton blir det att ta fram paljettklänningen och fjäderboan för då kör vi!!!! :)
Bild lånad från www.evenemang.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar