torsdag 20 februari 2014

Äntligen helg!!!

Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det är att jag är ledig från mitt första jobb i morgon dock jobbar jag lite på mitt andra jobb men det är så roligt att det inte känns som ett arbete. Synd bara att jag lyckades boka in en optikertid precis när det är OS-hockey och Sverige möter Finland i semifinal men förhoppningsvis hinner jag se lite av matchen i alla fall.
I morse såg mina "allahjärtansdagsrosor" lite trötta och ledsna ut men jag hade inte hjärta att kasta dem så nu hänger de på tork i hallen och jag måste säga att de verkligen pryder sin plats. Eller vad tycker ni???
Ha en bra helg mina vänner och på återhörande!!!!



5 kommentarer:

  1. Snyggt! Fick också vita alla-♥-rosor som börjar se lite slaka ut.
    Kanske skulle torka dem, men ett sånt däringa fint sidenband finns icket i det här huset, får ta ett fult snöre :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)
      Tycker absolut du ska torka dina rosor, de får ju liksom ett lite längre liv då. Ha en trevlig helg Helena!!!

      Radera
  2. Your home is lovely.

    I'd love to have you join me at Seasonal Sundays.

    - The Tablescaper

    SvaraRadera
  3. Det är ju bara såå härligt med vita rosor och de ser ju faktiskt fina ut även som torkade
    Ha en fin söndag
    kram Meta

    SvaraRadera
  4. It's a shame such beautiful flowers must die, but they will live on once dried. They look very pretty hanging too.

    SvaraRadera