torsdag 5 december 2013

Lucka 5 Mossa & lingonris

Idag har jag jobbat kortdag och trodde jag skulle få gå på helg nu men det blev ändrade planer så helgen får vänta tills i morgon istället, vilket går hur bra som helst. Något riktigt roligt med denna dag är att veckans bästa tv-kväll blir ännu bättre idag då årets upplaga av Jul med Ernst börjar. Men innan jag landar på soffan för en riktig tv-kväll ska jag pyssla lite grand, måste ju bland annat göra årets lingonkrans :) Men först ska här betas av några ytterligare måsten innan glöggen värms och pysselstunden börjar. Ha en fortsatt bra dag mina vänner.
PS idag har vi fått lite snö igen, hoppas vi får behålla den.
Så här blev mitt pyssel.  
Hjärta fyllt med mossa.
Årets lingonkrans.

Så här såg det ut efter pysslet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar