tisdag 10 december 2013

Lucka 10 Hej tomtegubbar.....

God morgon mina vänner!!!
När jag gick till sängs i går kväll var det -17 grader kallt och när jag steg upp i morse var det bara -0,8 snacka om att det svänger fort. Nu kommer förmodligen den lilla snö vi fått att tina bort IGEN vilket är så trist. Tycker mycket bättre om riktigt vinterväder än slask och is men tyvärr är det inte mycket man kan göra åt vädret utan det är bara att gilla läget.
Idag blir det jobb hela dagen och jag hoppas på riktigt många shoppingsugna kunder. 
Som ni kanske har märkt har jag inte speciellt många tomtar i min inredning, tycker inte riktigt om dem :) ,men några stackars få finns givetvis även hemma hos mig.
Ha en riktigt bra dag mina vänner och glöm inte att njuta av advent!
PS  nu är det inte länge kvar tills tomten kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar