torsdag 14 november 2013

Torsdag.

Hejsan alla vänner!!! Har just landat på soffan efter en arbetsdag som blev något längre än planerat. Kan ni fatta att det redan är torsdag??!!! tiden springer verkligen iväg just nu. 
Hade stora planer för denna dag, bland annat hade jag tänkt hinna torka köksfönsterna innan det blev mörkt och även promenera i dagsljus men det får helt enkelt bli en annan dag i stället. Nu ska jag ladda för en riktig tv-kväll med lite glögg,  först blir det hockey med Sveriges bästa AIK och sen blir det både Blacklist och Under the dome innan det är dags för en date med John Blund.
Nedan kommer två höstbilder på mina fönster som behöver torkas, numer har dock pelargonerna fått flytta till sin vintervila och förhoppningsvis överlever de :)
På återhörande mina vänner!!!
Kommer nog att behålla samma gardiner i vinter, jag tycker de är så fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar