onsdag 30 oktober 2013

Längtar till jul!!!

Vaknade i morse till en underbart vacker höstdag, solen skiner, det är 7 grader varmt och det blåser nästan ingenting. Dessutom är jag ledig från mitt avlönade jobb och det är höstlov, hur skönt är inte det??!! Har varit ute en sväng och kunde inte låta bli att ta med mig två granar in som får bo i min gamla fina glasburk. Ni kan inte förstå vad jag längtar till julen, det är helt galet vad jag älskar denna högtid  :) Kommer att spinna vidare på jultemat idag och göra tjocka revbensspjäll till middag, eventuellt blir det en pepparkaka till kaffet också.
Nu är det dock hög tid att hoppa i träningskläderna och avverka lite distans för det var alldeles för länge sedan jag tränade. På återhörande mina vänner och ha en bra dag ni också!!!!


1 kommentar:

  1. So lovely. I adore simple decor for Christmas.
    Patty at Home and Lifestyle Design

    SvaraRadera