söndag 15 september 2013

Tänd ett ljus!

Idag har vi fått ha ytterligare en underbar "höstdag" med 20 grader varmt och sol, dvs bättre väder än vi hade i juni :) Har hunnit med ett besök till stan och ett besök på loppis, tyvärr hittade jag ingenting jag ville ha på loppis idag men det är ju inte så att jag är utan prylar på något sätt så jag ska nog överleva detta. Jag och maken passade på att äta surströmming till middag medan man kan sitta ute och äta. Nu ska här mysas de sista timmarna på denna helg. Många ljus kommer att brinna hemma hos oss i kväll och det finns säkert något att se på tv. Kan säga att denna söndag känns mycket bättre än förra pga mina nära och kära mår lite bättre nu. 
Ha en bra afton och trevlig kväll mina vänner! 
Gamla pressglasskålar passar jättebra som ljuslyktor tycker jag.
En gammal hållare för julgransljus får nu vara framme året om.

5 kommentarer:

  1. Oj vad fint! Kikade in här av ren nyfikenhet via FB.Har också en blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad roligt att du tyckte om min blogg. Ska kolla in din blogg också.

      Radera
  2. Love all your displays. I am in love with the pair of mercury glass ornaments...at least I think that's what they are. Thanks for linking at Junk It Up with Petticoat Junktion

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. It is mercury glass and I love them, it is christmas ornaments that I found on an outlet!! Thank you for the upportunity to link my displays on your blog. Sorry for my bad english :) but I´l do my best :) Petticoat Junktion :)

      Radera