tisdag 24 september 2013

Nu är det höst!!!

I natt har det varit riktigt kallt, var tvungen att stiga upp och ta på mig morgonrocken för att inte frysa ihjäl :) Idag har hösten verkligen kommit till oss och vi har haft ALLA väder utom snöstorm, det har regnat, varit sol, stormat, haglat och ibland samtidigt. Gud vad skönt man har ett jobb inomhus :) Dessutom har termometern bara orkat sig upp till ca 5 grader brrr. När jag kom hem från jobbet möttes jag av ett mycket kallt hus då dörren till altanen förmodligen har blåst upp flera timmar tidigare, blir nog att sova i kläder i natt är jag rädd. Ha det bra mina vänner och på återhörande, i morgon börjar jag jobba tidigt så det är absolut dags att gå och knyta sig nu.
Till och med vår ek börjar få gula blad vilket är riktigt tidigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar