fredag 20 september 2013

Mexicansk afton!

Idag är det fredag igen mina vänner, veckorna går verkligen i en rasande fart just nu. Jag har hur mycket som helst på min "attgöralista" men då det regnar idag så är det många av sakerna som får vänta tills en annan dag i stället, skönt!! 
Som jag har berättat tidigare så är tacos ett stående inslag hos oss till fredagsmiddag och har varit det i allt för många år om ni frågar mig men min familj tycker inte det, så man får helt enkelt gilla läget. Man får inte heller göra om menyn utan allt ska vara precis som VANLIGT :) men då kom maken på att istället för att kalla det fredagstacos kan vi kalla det Mexicansk afton istället, låter mycket trevligare och festligare. Tycker det var en jättebra ide men när jag berättade det för dottern i förbifarten, var hon starkt emot det, hon menade på att om man byter namn på vår fredagsmiddag kommer vi, jag och maken, att byta ut tacos mot något annat. Haha de är verkligen för roliga dessa ungar!!! Hon får säga vad hon vill men nu testar vi Mexicansk afton istället för fredagstacos. 
Ha en bra dag mina vänner!!!
Årets sista blombukett inplockad :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar