lördag 28 september 2013

Gratis är gott!!!!

Vissa dagar är verkligen bättre än andra och idag har verkligen varit en av de bättre på länge kan jag tycka. Min dag har innehållit bland annat ett besök på Pingstkyrkan där jag gjorde ett enda loppisfynd i form av en liten kristallvas för hela 15 kr samt ett besök på en av våra bästa prylaffärer där det blev en otroligt söt ljuslykta. Har även varit på ett trevligt fika/sjukbesök hos svärföräldrarna samt middag med vin och hockey hos syster-yster, och som man säger "gratis är gott"!!!! Tack än en gång för den oroligt goda middagen.
Dessutom spöade Sveriges bästa hockeylag Luleå vilket jag nog tycker är en av dagens höjdpunkter :) Mao en riktigt bra dag i min bok!!!!
Hade en massa andra planer också på vad jag skulle hinna göra idag men de gick i stöpet så ifall vädret är lika bra i morgon som idag, lär morgondagen bli en arbetsdag varvat med en löprunda och förmodligen en massa kaffe, skratt och eventuellt ett loppisbesök. Ha en fortsatt bra lördagskväll mina vänner!!!
Bilder på mina fina fynd kommer senare, orkar faktiskt inte fixa det just nu :) Blir att kramas med kudden istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar