lördag 6 juli 2013

Power Big Meet 2013 i Västerås!!

Kan säga att jag inte är speciellt motorintresserad men uppskattar verkligen skönhet och gott hantverk!!! Hur kan man inte tycka om bilar som ser ut så här???? Måste säga att det var en upplevelse att se alla bilar och det jobb som ägarna lagt ner på dem och om man har vägarna förbi när det är Power Meet tycker jag absolut att man ska besöka evenemanget. Skulle helst vilja äga en muskelbil, typ Mustang, men vackrast är de gamla 50-tals bilarna tycker jag. Gillar också de verkliga entusiasterna som även har klätt sig i rätt stil till sin bil!!




En av de finaste bilarna tycker jag!!!
Måste man bara tycka om!!!

Denna husvagn vill jag äga!!!

Kan även tänka mig bilen :)


















Den sötaste bilen!!!






Dagens lägsta :) !




Det fanns ju förutom bilar även en helt absurt stor loppis där man kunde hitta allt från gamla bildelar till 50-talsinredning och baktillbehör. Här kommer lite bilder på de coolaste sakerna jag hittade.
Gammal amerikansk postlåda.


Gamla bensinpumpar.

Cool soffa.

En till bensinpump.
Läskautomat.

Så här fin eskort fick vi ut från Västerås!!!!

Dagens coolaste åk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar