fredag 19 juli 2013

Liten men naggande god!

Idag ska jag fara på en liten roadtripp med mamma, syster och systerdotter i syrrans nya bil, en riktig tjejresa m a o.Vi ska åka och shoppa! :) Nu ska vi verkligen se hur mycket man kan få in i en väldigt liten bil, gissar att det blir rätt trångt, men man har ju alltid fått höra att en liten bil är en perfekt shoppingbil vilket jag är mycket tveksam till. Dock tror jag att det är bra att vi inte tar någon större bil för rent ärligt har jag handlat färdigt för i sommar och eventuellt hela hösten. På återhörande.


Bilen är urgullig men bakgrunden hade ju kunnat vara mycket finare.
Inte finns det mycket plats inte :)
Kan meddela att resan gick över förväntan vi rymde mer än vad vi hade trott och trots att jag bara skulle göra några viktiga stödköp hann jag med att fynda en jättefin duk på rean som inte fanns med på handlingslistan. Men så är det, en sann shoppare hittar alltid något att köpa :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar