lördag 20 juli 2013

Festivaldags.

Vaknar till en solig och vacker lördagsmorgon, idag står det målning och festivalbesök på agendan. Jippiiiii!!!! Ser verkligen fram emot att träffa en massa folk, lyssna på musik och äta något riktigt gott till middag. Det som är bäst med denna festival är att den är GRATIS!!! hur konstigt det än låter, dessutom är det en så otroligt stor variation på banden som spelar vilket gör att alla åldrar och alla typer av människor återfinns i publiken. Ett evenemang helt i min stil m a o. :) Här är en länk till festivalens hemsida TRÄSTOCKFESTIVALEN. Ha en bra dag mina vänner för det tänker jag ha.

  

Hemkommen från ett regnigt och kallt besök på Trästockfestivalen. Har sett både hårdrock ( The Last Of Us, där trummisen har en speciell plats i mitt hjärta, är mina barns kusin :) ) och country (Ben Carbine and the 18 Wheelers som vann Country SM 2009) samt ätit god festivalmat. 
 
  
Foto Figge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar