torsdag 6 juni 2013

Mitt nyaste projekt.

Här är mitt nyaste projekt visst är det fint? Har faktiskt ägt detta bord i många år men inte haft någon plats för det men nu när altanen blir klar ska vi använda det som matbord i stället för den trädgårdsgrupp som vi haft tidigare. Måste bara bestämma mig för hur jag ska måla det, för jag tycker att den nötta bordsskivan är så fin som den är. 
Till bordet har jag tänkt ha en gammal kökssoffa som jag ärvt efter min farmor men sen måste jag också ha några fina stolar. Vilken tur jag älskar att springa på loppis, jakten på de perfekta stolarna kan börja!!!



Måste också få visa lite bilder på vårt äppelträd som är i full blom. Tänk om det hade funnits ett träd som bara blommade så här fint hela sommaren och inte gav någon frukt då skulle jag köpa det direkt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar